Wyposażenie najnowszego 900 DSX jest imponujące! Zacznijmy od amortyzatora skrętu, który po raz pierwszy został zastosowany w podstawowym wyposażeniu VOGE. Jego zadaniem jest tłumienie drgań, które przenoszone są na kierownice i zapobieganiu tzw. efektowi shimmy. Działanie to, bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo kierującego. Oświetlenie full LED to już nasz standard! Wygląda nowoczesnie, ale co najważniejsze poprawia widoczność motocykla w dzień i w посу.
Za wyhamowanie 900 DSX odpowiada renomowana firma Brembo. Duże tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i dwukanałowy ABS (z możliwoscią odłączenia), to gwarancja bezpiecznego hamowania w każdych warunkach.
Dynamiczna jazda po każdym rodzaju nawierzchni staje sie jeszcze prostsza! Zbawieniem okaże sie quickshifter, który nie tylko uprzyjemni jazdę, ale i poprawi płynność zmiany biegów. Działa w górę i w dół. Podczas dynamicznej jazdy off roadowej często dochodzi do niespodziewanych upadków motocykla i uszkodzeń. Gmole, które znajdują sie na wyposażeniu 900 DSX mają ochronić motockl przed takimi zdarzeniami.
Nie zawsze podróżując trafiamy na sprzyjające warunki pogodowe. Zbawieniem wtedy okazują się podgrzewane manetki, których w motocyklu wyprawowym zabraknąć nie może. Ale to nie koniec, 900 DSX został dodatkowo wyposażony w podgrzewaną kanapę! Takie udogodnienia cenimy bardzo. Do pełni szczęścia w czasie monotonnej autostradowej jazdy brakuje temporatu, o którym nie zapomniano!
Najważniejsze informacje podczas jazdy wyświetlane są na 7" kolorowym wyświetlaczu. Obroty silnika, predkość i zapięty bieg, to podstawa. W 900 DSX dodatkowo ujrzymy tryb jazdy, a mymy 4 do wyboru: sport/enduro/road/rain. Do tego łączność Bluetooth i WiFi z naszym telefonem, ciśnienie w kołach, temperatura otoczenia i informacje o odłączonym ABS i kontroli trakcji.
VOGE 900 DSX możecie zakupić z kompletem trzech aluminiowych kufrów. Z takim zestawem podróż z pasażerką staje sie możliwa!
pojemność |
895 cm3 |
silnik |
4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy |
rozrząd |
DOHC |
chłodzenie |
cieczą |
EFI |
Bosch |
moc maksymalna |
95 KM / 8250 obr./min. |
moment obrotowy |
95 Nm / 6250 obr./min |
norma środowiskowa |
EURO5 |
rozruch |
elektryczny |
skrzynia biegów |
manulana, 6-biegowa |
długość |
2325 mm |
wysokość |
1420 mm |
szerokość |
940 mm |
rozstaw osi |
1580 mm |
wysokość kanapy |
825 mm |
prześwit |
190 mm |
waga |
238 kg |
felga przednia |
21" |
opona przednia |
Pirelli Rally Scorpion 90/90 R21 |
felga tylna |
17" |
opona tylna |
Pirelli Rally Scorpion 150/70 R17 |
hamulec przedni |
dwie tarcze hamulcowe śr. 305 mm Brembo |
hamulec tylny |
tarcza hamulcowa śr. 265 mm Brembo |
zawieszenie przednie |
amortyzator upside-down KYB z regulowanym napięciem wstępnym, śr. 43 mm, skok 194 mm |
zawieszenie tylne |
amortyzator monoshock KYB z regulowanym napięciem wstępnym, skok 198 mm |
system abs |
dwukanałowy ABS Bosch |
kontrola trakcji | tak |
tryby jazdy |
sport/enduro/road/rain |
zbiornik paliwa |
17 l |
zużycie paliwa |
4.2 l / 100 km |